Betalen & bezorgen

Als u ervoor gekozen heeft om via de site van Eikenhouthandel.nl te bestellen kunt ervoor kiezen om direct te betalen via iDeal.

Tijdens het betaalproces wordt u naar een externe site van Mollie geleid, om zo de betaling via iDeal te voltooien. Nadat de betaling is afgerond wordt de bestelling verder afgerond via Eikenhouthandel.nl. U heeft ook de mogelijkheid om via creditcard u betaling te voltooien.

Als de bestelling volledig is voltooid zullen wij op zo kort mogelijk termijn contact opnemen om een afspraak te maken voor het bezorgen van de artikelen.

Maatwerk & Schaven bij Eikenhouthandel.nl

Heeft u niet gevonden wat u zoekt? Wij kunnen ook maatwerk verzorgen. Al onze producten kunnen meestal helemaal naar u wens geproduceerd worden.

Voor een prijsopgave kunt u de afmetingen/ideën doorsturen via de e-mail naar: info@eikenhouthandel.nl of via het contact formulier, die is te vinden bij contact (bovenaan de pagina).

Wij kunnen al de afmetingen ook voor u laten schaven. Voor een prijsopgave kunt u de gewenste afmetingen doorsturen via de e-mail naar: info@eikenhouthandel.nl of via het contact formulier, die is te vinden bij contact (bovenaan de pagina).

Bezorging

De bezorgkosten in Nederland:

Wij hanteren de volgende verzendkosten gebaseerd op grote totaal orderbedrag.

Orderbedrag:

Orderbedrag Bezorgkosten (binnen Nederland & België)
€ 0,- tot € 350,- € 119,-
€ 350,- tot € 500,- € 99,-
€ 500,- tot € 750,- € 79,-
€ 750,- tot € 900,- € 59,-
€ 900,- tot € 1300,- € 39,-
€ 1300,- tot € 1500,- € 29,-
va. € 1500,- GRATIS VERZENDING

Deze bedragen zijn inclusief 21% BTW.

LET OP: Het gebied moet vrachtwagenvriendelijk zijn. Is dit niet zo het geval neem dan vooraf met ons contact op. 

Binnenring Amsterdam
Per 1 oktober mogen onze vrachtwagens die langer zijn als 10 meter niet meer de binnenstad in van Amsterdam(zie afbeelding), voor hout levering betekend dit dat het in overleg geleverd kan worden. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
Akupanelen kunnen wel geleverd worden met onze eigen bus. 

Extra toeslag:

Voor het bezorgen op bijzondere afleveradressen, die door onze chauffeur niet direct te bereiken zijn
(bijvoorbeeld door wateroversteekplaatsen, Waddeneilanden), kan een extra toeslag in rekening worden gebracht.

Levering:

Indien u niet in staat bent om de goederen zelf in ontvangst te nemen, kunt u bij uw bestelling aangeven op welke plaats wij de artikelen moeten neerzetten, u moet dan wel vooraf betalen. Het lossen geschied direct naast de vrachtwagen. Hierbij wordt aangenomen dat de leverbon niet ondertekend kan worden en dat de chauffeur zorg draagt voor het controleren van uw bestelling.

Voorraad

Enkele producten weergegeven op de website zijn uit voorraad leverbaar. Tussentijdse verkoop voorbehouden. De overige producten zijn op bestelling. Afhankelijk van de bezorgplaats kan bezorging binnen 10 werkdagen (of indien anders staat aangegeven op de homepage m.b.t. levertijden) worden ingepland en bezorgd. Als u opzoek bent naar een speciaal product of maat, laat het ons weten.

Afkoelingsperiode

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@eikenhouthandel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@eikenhouthandel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.